HOMETWITTERFB

pilihanraya kampus * draft *

assalamualaikum

haiiiiiiii people. nih gambar taun lepas okey. diulang taun lepas. actually hari tu, ehh last year, poli ada buat pilihanraya kampus untuk pilih ketua pelajar bagai. ohh, aku dah laa tak kenai sapa-sapa. classmate aku pakat suruh undi budak sem 2 yang kos DPW tu. almaklumlah kami kan kos DPW tapi aku pi undi orang lain dulu. hmm, kita mesti pilih hat kita minat kan ? bongok. hihi.

lupakan hal tu. benda yang paling aku rasa mengarut time mengundi nih, ada pulak kena undi 16/18 orang wakil. ehh ? jenuh aku nak pilih ahh. perempuan aku undi kesemua, laki pulak nak pilih hat hensem tapi muka depa tak clear * gedik lagi * ohh sungguh tidak style komp tempat mengundi itu. so aku pun undi jaa laa. redha jaa. aku pun tak ingat sapa yang aku undi melainkan budak DPW yang depa suruh undi tu dengan budak bangunan yang aku dengan mirza undi first * lempang muka kang *

me w/ farah wahida
kami sudah, anda bagaima ? eiiiii

me again
tudung senget ? lantak, apa yang aku ingat aku nakpi cafe dan makan

bye

No comments:

Post a Comment